Współpraca B2B

Jak uzyskać status Partnera Biznesowego

Status Partnera Biznesowego mogą uzyskać osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz podmioty gospodarcze, których działalność ściśle związana jest z montażem lub serwisem urządzeń z zakresu systemów przeładunkowych, techniki bramowej oraz automatyki.

 

  1. Zarejestruj Konto Klienta w sklepie internetowym, korzystając z formularza rejestracji.
    Link do rejestracji konta https://www.perfektsklep.pl/user/createAccount
    • podaj adres e-mail, który będzie stanowił login
    • podaj hasło do konta
    • zaakceptuj regulamin i politykę prywatności
    • przepisz cyfry z obrazka
    • na podany przez Ciebie adres e-mail wysłana zostanie wiadomość z prośbą o potwierdzenie rejestracji konta
    • potwierdź rejestrację swojego konta klikając w link „Potwierdź rejestrację”
    • zostaniesz przekierowany na stronę sklepu w celu podania dalszych danych Twojej firmy
    • uzupełnij wymagane dane płatnika w formularzu: nazwa firmy, numer NIP, ulica nr domu / nr lokalu, kod pocztowy, miasto, telefon kontaktowy
    • zaznacz pole „Inne dane wysyłkowe” jeśli dostawy będą realizowane pod inny adres i uzupełnij wymagane dane wysyłkowe w formularzu: nazwa firmy; ulica nr domu / nr lokalu; kod pocztowy; miasto; telefon kontaktowy.

  2. Klient, który posiada już zarejestrowane Konto Klienta w sklepie, może złożyć wniosek o nadanie statusu Partnera Biznesowego.

  3. Aby otrzymać status Partnera Biznesowego, Klient powinien nawiązać indywidualny kontakt z administratorem sklepu, z prośbą o weryfikację firmy, na przykład drogą e-mailową: info@perfektsklep.pl lub telefonicznie pod numerem 22 730 53 56.

  4. Po pozytywnej weryfikacji firmy status Partnera Biznesowego przypisany zostaje do Konta Klienta, o czym Klient informowany jest zwrotną wiadomością e-mail. Korzyści Partnera Biznesowego dostępne są wyłącznie po zalogowaniu się na Konto.

  5. Partner Biznesowy otrzymuje dostęp do cen hurtowych na określone Produkty, a także do rabatów cenowych przedstawionych w zakładce ”Rabaty” widocznej na stronie Sklepu internetowego, po zalogowaniu na Koncie Klienta.

  6. Status Partnera Biznesowego udzielany jest bezpłatnie na czas nieokreślony (…). Administrator sklepu oraz Klient mogą w każdej chwili zdecydować o rezygnacji ze statusu Partnera Biznesowego.

  7. Administrator sklepu zastrzega sobie prawo do swobodnego decydowania o nadaniu statusu Partnera Biznesowego. Administrator sklepu ma prawo odmowy nadania statusu Partnera Biznesowego bez podania przyczyny, jak również odebrania tego statusu w przyszłości.

  8. Partner Biznesowy zobowiązany jest do utrzymania danych dostępowych Konta w tajemnicy przed osobami trzecimi. Zabrania się udostępniania Konta osobom trzecim, w tym również poprzez najem lub użyczenie Konta.

W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z działem handlowym.
Dział handlowy
Obsługa firm i instytucji
Tomasz Knobloch
e-mail. t.knobloch@perfektsklep.pl
tel. +48 22 730 53 56 nr wew. 3
tel. kom. +48 888 748 344